b-org@xs4all.nl
Para Paria
Zo onregelmatig mogelijk verschijnend spiritueel streekblad voor Europa en omstreken
 
01-01-2003
De lettergrootte kan
worden aangepast
door het tegelijk
indrukken van de
CTRL toets met
de plus (+)
of min (-) toets.
www.b-org.demon.nl/para-paria/

profeetMeester Wammes spreekt!  Meester van Well vind 't goed


Trouwe lezers van de nieuwsgroepen nl.paranormaal en nl.spiritueel weten het natuurlijk al lang:

Er is een groot medium in ons midden!

Zó groot ("Ik ben God") dat een onderzoekje naar de achtergrond van deze Meester, Gerrit Wammes ('Godin der Wrake', 'Adama', enz.), gerechtvaardigd is. Alleen ter lering, uiteraard.

Gerrit Wammes
Meester Wammes


Para Paria ging daarom op zoek naar antwoorden op, onder meer, deze vragen:

Hieronder staat een kleine bloemlezing uit de vele meesterlijke teksten van de Meester. Teksten die heel duidelijk (meesterlijk!) antwoorden geven op de bovenstaande vragen.

Bij dit alles dient niet vergeten te worden dat Gerrit Wammes intense banden onderhoudt met de natuurgeneeskundige praktijk 't Lichtpuntje van Rudolf van Well.

Rudolf en Gerrit zijn goede vrienden, dit volgens mededelingen van beiden op het Usenet.

Beide Meesters zijn van mening dat het publiceren van teksten van anderen zonder bronvermelding, het hogere doel dient. OOK als lezers denken dat deze teksten door de Meesters Wammes en van Well geschreven zijn! Immers, "het doel heiligt de middelen", volgens Meester Gerrit Wammes.

Meester van Well heeft een meesterlijk Advies voor Meester Wammes, dit naar aanleiding van de kritiek hierover van "lagere mensen". Een Advies dat we de lezer niet willen onthouden :

"Trek het je niet aan [Gerrit], het is goed wat we doen. Negeer ze maar. Misschien een beetje jaloezie dat we gelijkgestemde zijn, whatever."

De website van Meester Wammes heet "Het geheim der goden" (was spirituelezon.nl). Deze site is ontoegankelijk gemaakt door Freewebs vanwege misbruik door de Meester van de services.
De 'ge-channelde' verhalen aldaar zijn geschreven door 'Gabriel' (de zeer hoge gids van de Meester) en door 'Iris', een "ver boven God staande geest", aldus Wammes.


Stichting Bestrijding oplichting op Occult en Religieus Gebied, B-org.




BLOEMLEZING UITSPRAKEN MEESTER GERRIT WAMMES

Gerrit Wammes
"Ik ben God."


Opmerking: Veel van de berichten hierna zijn door de heer Wammes verwijderd uit de Google zoekmachine. Blijkbaar vindt hij het ongewenst dat de lezer zelf gemakkelijk kan vaststellen of de gegeven citaten in de juiste context worden weergegeven. Helaas voor hem echter zijn deze (Usenet) berichten nog steeds keurig gearchiveerd.


Dagelijks reinigen van het stoffelijk lichaam


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : lekker zuipen: Grolsch
Newsgroups: nl.support.alcoholisme
Date      : 2003-04-08 03:01:04 PST
Message-ID: 6Jqka.44901$sj7.2182268@Flipper

Ja, lieve mensen, op dit moment heb ik alweer een krat bier op, en ik ben nog broodnuchter. Mijn lievelings merk bier is Grolsch.

Bij elke fles (beugels!), die leeg is, haal ik een grapje uit. Ik haal de beugel van de fles af, en monteer hem opnieuw, maar omgekeerd! Op die manier kan niemand de fles nog sluiten.

Ik hoop dat ik geen moeilijkheden krijg met Grolsch.

Ik pak nu mijn 12e .

Groetjes, Raadselachtig.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Hoe te stoppen.
Newsgroups: nl.support.alcoholisme
Date      : 2003-04-10 13:44:19 PST
Message-ID: AIkla.154712$sj7.6691539@Flipper

Als je elke dag 12 halve liters bier drinkt, kun je dan gelijkstoppen, om moet je het afbouwen?

Vr. groet, Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: Hoe te stoppen.
Newsgroups: nl.support.alcoholisme
Date      : 2003-04-11 06:30:07 PST
Message-ID: nrzla.192090$sj7.7795652@Flipper

[In een keer stoppen met drinken na vele jaren]

Het lijkt mij namelijk dat mijn lichaam dan een enorme schok krijgt, maar weet dat niet zeker. Ik slik [drink] al jaren (10 jaar) zoveel, soms nog meer.

Gerrit.


Grolsch






Hoe houdt de Meester angst en spanning onder controle?


From      : "Adama" (paddestoeltje@yahoo.com)
Subject   : Re: naamverandering
Newsgroups: nl.spiritueel
Date      : Wed, 16 Jul 2003 22:06:01 GMT
Message-ID: d%jRa.417890$gs1.26151201@amsnews03.chello.com

Ik slik zelf grote hoeveelheden Seresta Forte in verband met mijn ziekte.

[...]

Gerrit



From      : "Adama" (karel@tiscali.nl)
Subject   : Re: Bedreiging met de dood? Of 'grapje'?
Newsgroups: nl.paranormaal,nl.scientology,nl.spiritueel
Date      : Sun, 3 Aug 2003 15:08:26 +0200
Message-ID: bgj1is$k0c$2@reader1.tiscali.nl

Ik slik inderdaad een hoge dosis Seresta Forte anders zou mijn leven een hel zijn. Spanningshoofdpijn, verlammingen, en zo...........

Daarnaast drink ik soms een biertje om de werking van de medicijnen te versterken. Dit heb ik besloten in samenwerking met mijn huisarts.

[...]

Gerrit



From      : "Adama" (kruistochtbestrijder@tiscali.nl)
Subject   : Re: Bomen met Bassos
Newsgroups: nl.paranormaal,nl.spiritueel
Date      : Date: Mon, 06 Oct 2003 13:45:18 GMT
Message-ID: Olegb.100451$lh.21307780@amsnews02.chello.com

Hai Pauline,

Ik heb naar mijn weten eigenlijk bijna alles geprobeerd, van sprookjestherapie tot 'whatever'. Deze tocht naar de bron van mijn zenuwzwakte om deze te helen heeft ruim 10 jaar geduurd, heeft me zo'n 20.000 guldens gekost, en heeft tot niets geleid. Ik heb me er bij neergelegd.

Als kind uitte het zich in het bonzen van het hoofd op het kussen en op de bedrand, tot bloedens toe! Dat duurde tot mijn 8 jaar, waarna hetzelfde verschijnsel zich in mijn slaap voortdeed! Terwijl ik er niets van afwist. Op de middelbare school uitte het zich voor het eerst als spanningshoofdpijn, die nu élke dag continue aanwezig is. Daarvoor slik ik Seresta Forte in een hoge dosis.

Ze hebben ook nog zo'n 20 andere medicijnen op me uitgeprobeerd, maar die bleken niet afdoende, of de dosering zou dan zó hoog zijn dat geen enkele arts die zou voorschrijven. Ik ben ermee geboren en denk niet dat één of ander wondermedicijn mij ooit nog kan helpen, zo realistisch ben ik wel.

[...]

Gerrit


Seresta Forte

Indicaties:
Symptomatische behandeling van ernstige pathologische angst en spanning. Slaapstoornissen.

Bijwerkingen:
Anterograde amnesie [geheugenverlies voor een zekere periode na inname medicatie] kan optreden bij therapeutische doseringen en dit neemt toe bij hogere doseringen.

Andere bijwerkingen:
Constipatie, opwekking van de eetlust en gewichtstoename, misselijkheid, braken, slikstoornissen, diarree, verminderd libido, huidreacties.


Grolsch






Stoffelijke omstandigheden


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: k*twereld.
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-06 05:29:43 PST
Message-ID: 33I9a.171537$Wr.6876858@Flipper

Ja, daar moet je dus ook niet vanuit gaan. Ik leef nu een beetje als een kluizenaar, samen met mijn hond, mijn beste vriend!

Ik heb ook geen behoefte meer aan allerlei contacten, zoals vroeger.

Toen ik ziek werd (ben ik nu nog) vielen praktisch al mijn vrienden weg, als sneeuw voor de zon.

Geen ware vrienden dus.

Dan nog mijn liefdesleven: 2x bedrogen in twee relaties. Oók lekker om mee te maken.

Nee, ik vind het leven niet leuk meer.

Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Wat een weertje, mensen!
Newsgroups: nl.support.eenzaamheid
Date      : 2003-04-15 06:19:54 PST
Message-ID: 3ETma.372081$sj7.15033912@Flipper

Heerlijk buiten, ik woon in een flat en ga veel wandelen of fietsen met mijn trouwe hond:Rambo. Hij is al 13 jaar oud, maar nog steeds fit.

Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: 50 euro
Newsgroups: nl.support.eenzaamheid
Date      : 2003-04-16 06:11:50 PST
Message-ID: nEcna.420294$sj7.16519944@Flipper

Vergeet mij niet! Ik moet leven van een bijstandsuitkering!

Gerrit



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: 50 euro
Newsgroups: nl.support.eenzaamheid
Date      : 2003-04-16 16:02:54 PST
Message-ID: gilna.439359$sj7.17391160@Flipper

[ Lukt het leven van een bijstandsuitkering een beetje? ]

Jawel, maar je moet alles simpel houden. Toevallig ben ik zo iemand die dat goed kan. Maar het is toch maar mondjes maat, hoor.

Gerrit



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : relatie bureau
Newsgroups: nl.handicap
Date      : 2003-04-08 17:15:53 PST
Message-ID: uAJka.83859$sj7.3664583@Flipper

Ik ben pas lid van deze groep, en vraag me af of er een relatie bureau (of zoiets.) bestaat voor gehandicapten.

Alvast bedankt!

Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: ik zoek naar jou?
Newsgroups: nl.erotiek.contact
Date      : 2003-03-03 21:49:28 PST
Message-ID: b41eom$s17$1@reader10.wxs.nl

[Iemand is op zoek naar een leuke vrouw]

En ik ook!!!!!!! Gerrit


Grolsch






Tip voor zelfmoord


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : polsen doorsnijden
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-03 14:36:59 PST
Message-ID: TKQ8a.62504$Wr.2823922@Flipper

Hai allemaal,

Mocht je van plan zijn je polsen door te snijden, hier een tip.

Je neemt een stainley mes (koop effe een nieuwe), en snijdt van beneden naar boven. Amateurs doen het van links naar rechts, schijnt niet de ideale methode te zijn.

Dus vanaf je handpalm, iets boven je pols, snij je naar je toe.

Aangeraden wordt van tevoren wat alcolhol in te nemen, en/of in warm water je handen/polsen te dompelen.

Gerrit/



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: polsen doorsnijden/spelling Karin
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-04 05:29:20 PST
Message-ID: jN19a.83860$Wr.3648471@Flipper

Ik heb eerder de indruk dat zij mij niet.mag! Dat is best, heb ik geen last van. En als Karin reageert op mijn berichtjes is het ALTIJD negatief. Ze probeert me altijd weer te beledigen.

Nu ben ik weer dom en naief!!! Ze ziet haar eigen spellingsfouten heus wel, maar ze is te beroerd om deze te herstellen, omdat IK het maar ben!!!!!!!

In haar ogen is élk berichtje van mij niet goed.

Wat zou ze toch tegen mij hebben???

Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: bericht aan Karin Spaink
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-04 14:32:33 PST
Message-ID: 4Q99a.99805$Wr.4380185@Flipper

HHHeyyyyyyyy, die Karin!

Waarom heb je een hekel aan mij?

Gerrit (ben óók schrijver!)



From      : Karin Spaink (kspaink@xs4all.nl)
Subject   : Re: bericht aan Karin Spaink
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-04 14:52:05 PST
Message-ID: 99ba6vc5anbi93npjamablsthfjqc8dp79@news.xs4all.nl

"Gerrit Wammes" (g.wammes@chello.nl) kindly wrote:

> HHHeyyyyyyyy, die Karin!
> Waarom heb je een hekel aan mij?

Ik heb geen hekel aan je. Je komt hier echter al te vaak met domme of wrede adviezen, je spuit me te vaak vuil over mensen die met zelfmoordgedachten rondlopen en je discussieert uitermate belabberd, zodat ik je niet als een volwaardig gesprekspartnet beschouw.

> Gerrit (ben óók schrijver!)

Vermoedelijk eist Gabriel die eer op.

[En oh, er staan geregeld typefouten in mijn mailtjes omdat ik slecht zie als ik moe ben en mijn vingers dan niet goed willen.]

groet,

    Karin Spaink



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: bericht aan Karin Spaink
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-06 05:36:04 PST
Message-ID: f8I9a.171699$Wr.6883786@Flipper

Deskundige? Nee, dat is ze al voor mij niet meer.

Bovendien is ze arrogant, een eigenschap die haar niet bepaald siert.

Gerrit



From      : raadselachtig (REMOVECAPSg.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: polsen doorsnijden
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-07 18:59:00 PST
Message-ID: N_caa.237414$Wr.9474948@Flipper

[Karin legt kort uit waarom polsen doorsnijden niet zo'n goed middel is]

Zo,Zo, Karin. Heel interessant. Alleen belachelijk dat je dit schrijft.

Iedere idioot weet dat je kan dood bloeden door je polsen door te snijden, Mevr. de DESKUNDIGE!!!!!!!!!!!!

Heb je nog meer noten op je zang??????????
Arrogant ettertje!!!!

Heb je op jouw computer geen spellingcontrole??????


Grolsch






Zwarte kunst is niet okee, tenzij uitgevoerd door Meester Wammes


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: black magic.
Newsgroups: nl.paranormaal
Date      : 2003-03-05 08:50:14 PST
Message-ID: 4Vp9a.130406$Wr.5478782@Flipper

Zwarte kunst of zwarte magie bestaat wel degelijk, en is gevaarlijk!

Ik kan het zelf ook, maar doe dat bijna nooit. Er zijn ook speciale symbolen, die zeer krachtig kunnen uitwerken.

Gerrit


Grolsch






Geavanceerde onderzoeksapparatuur


From      : Gerrit Wammes (REMOVECAPSg.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: spyware
Newsgroups: nl.internet.algemeen
Date      : 2003-03-08 06:48:14 PST
Message-ID: Konaa.261668$Wr.10245252@Flipper

Ik heb een PackBell computer windowsME versie.
Moederbord: type Luna
Pentium 3 processor.
Geheugen: 40 GB

Als de pc aanzet en het internet opga. Krijg ik niet mijn normale startpagina (die van Chello) maar een programma genaamd: 'about:blank'.

Dat programma is zeer hardnekkig. Ik weet wel hoe de startpagina kan veranderen.


Grolsch






Reiki moet veel geld kosten


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : P.Furomoto
Newsgroups: nl.gezondheid.reiki
Date      : 2003-02-27 15:12:05 PST
Message-ID: hWw7a.548505$B7.19055241@Flipper

Is Reiki hetzelfde als magnetiseren?

Gerrit



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: P.Furomoto
Newsgroups: nl.gezondheid.reiki
Date      : 2003-03-03 05:28:01 PST
Message-ID: JuI8a.46021$Wr.2101190@Flipper

[...]

>> Mensen hoeven niet per se te 'geloven' in
>> Reiki, om toch te genezen door reiki energie. Ik
>> spreek uit veel ervaring!.

[...]

Tuurlijk. Ik laat ze altijd betalen! Ik heb gemerkt dat wanneer iemand niets hoeft te betalen, reiki ook niet op zijn werkelijke waarde geschat wordt.


Grolsch






Borrels, bloedverdunners en lichtenergie genezen alles.


From      : "Flierefluiter" (fluitend-door-het-leven@fluit-maar-mee!)
           [ gerrit@spirituelezon.nl ]
Subject   : Re: Lichtenergie
Newsgroups: nl.spiritueel
Date      : Wed, 7 Apr 2004 15:18:48 +0200
Message-ID: 4073fea8$0$64614$4a441750@news.euronet.nl

Hij had het al 4 dagen in ernstige mate, en de dokter deed niets. Vanaf de start dat ik hem wat lichtenergie stuurde werd hij beter.

In dit voorbeeld gaat het over keelpijn, maar ook andere 'ziekten' zijn er vrij makkelijk mee te genezen.

Ik heb ook iemand die kanker had op die manier geholpen. Weliswaar verdween de kanker niet, maar hij kon zich niet langer meer uitzetten/uitzaaien. Hij werd als het ware in een soort van cocon gewikkeld.



From      : "Flierefluiter" (fluitend-door-het-leven@fluit-maar-mee!)
           [ gerrit@spirituelezon.nl ]
Subject   : Re: Lichtenergie
Newsgroups: nl.spiritueel
Date      : Thu, 8 Apr 2004 00:40:11 +0200
Message-ID: 4074823c$0$27733$ee9da40f@news.wanadoo.nl

Bernadette wrote:

> Maar deze persoon werd vast ook door de
> reguliere geneeskunde geholpen zeker...
> kreeg misschien zelfs wel chemokuren?....

Nee, op geen enkele wijze. De persoon in questie wilde dat zelf niet.

Ander voorbeeld uit de praktijk: ik werd geleidelijk aan doof aan mijn linkeroor, en bij de specialist aangekomen kreeg ik te horen dat ik geopereerd moest worden.

Ik dacht: 'mooi niet dus', en ik begon mezelf te behandelen: lichtenergie sturen naar het linkeroor. Na 2 maanden was alles weer goed, niks geen operatie!



From      : "Flierefluiter" (fluitend-door-het-leven@fluit-maar-mee!)
           [ gerrit@spirituelezon.nl ]
Subject   : Re: Lichtenergie
Newsgroups: nl.spiritueel
Date      : Sat, 10 Apr 2004 02:07:52 +0200
Message-ID: 407739c9$0$64622$4a441750@news.euronet.nl

Ik hoop het voor die persoon, ik begrijp dat het erg veel pijn doet.

Wat betreft het aanvoelen: dat komt van Gabriel. Hij doet dat dit regelmatig: zonder dat ik echt bewust contact met hem zoek, geeft hij soms 'dingen' door. Ik weet dan ook dat het van hem komt.

De oorzaak van die pijnaanvallen heeft eerder te maken met de doorbloeding. Heeft die persoon X al eens bloedverdunners als medicatie geprobeerd? Of wanneer zo'n aanval eraan komt een paar borrels drinken.


Grolsch






De algemene visie van de Meester op andere mensen


From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: k*twereld.
Newsgroups: nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-05 17:00:15 PST
Message-ID: c4x9a.147805$Wr.6082582@Flipper

Ja, dat heb ik ook!

Ik vind de mensen die ik ken, die ik zie, en hoor, zo 'stom'.

Net kleine kinderen. Op t.v. het nieuws. Ik vind dat ook zo laag bij de grond allemaal.
Ik denk dan: wat doe ik hier eigenlijk?

Ben ik nou zo slim, of zijn de anderen soms zo dom? (a la L.van Gaal). Ik voel me onbegrepen.

Gerrit.



From      : Gerrit Wammes (g.wammes@chello.nl)
Subject   : Re: Sabine Van Dulmen en Karin Spaink zijn
            een stel zwakzinnige mongolen
Newsgroups: alt.madcrew, nl.support.zelfmoord
Date      : 2003-03-03 14:28:06 PST
Message-ID: wFQ8a.62272$Wr.2814401@Flipper

"smvandulmen" (sm.vandulmen@tiscali.nl) schreef in bericht news:b408u7$guj$1@reader1.tiscali.nl...

> SPAINK, JE BENT EEN LAME QUASI INTELLECTUELE
> OVERSEKSTE ROLSTOELKUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> VAN MIJ MAG JE VAN DRIE HOOG UIT JE KARRETJE
> VALLEN!!!!!!!!

> EN SABINE, IK HOOP DAT JE SNEL IN JE GRAF ZAKT VAN
> DE KANKER, MISSELIJKE STOEPHOER!!!!!!!!!!!!!
> KOM DAN OP MET DIE BLAFFER VAN JE, SMERIGE
> LAFBEK!!!!!!!

> ZAL JULLIE ZIEKEN TOT JE SCHEEL ZIET, STELLETJE
> RANDDEBIELEN.


Zie je wel dat ik gelijk had! Ze is een psychopaat!!!

Gerrit



From      : Jeta (jeta@xs4all.nl)
Subject   : Re: bewustzijn/onthechting/verlichting
Newsgroups: nl.spiritueel,nl.religie
Date      : Thu, 15 Jan 2004 22:31:27 +0100
Message-ID: el1e005otrcr2bggmi7jda2utbm3cqrbbp@news.xs4all.nl

Gerrit Wammes ("Adama") :

> Ik ben God. De rest daaromheen behoort tot mijn
> tijdelijke persoonlijkheid. Duidelijk genoeg?

Ja, heel duidelijk. Dat verklaart alles. Zoals waarom Je geen brandwerend pak nodig hebt als Je Iris, de "ver boven God staande geest", 'channelt'. Jij, als God, kan natuurlijk niet toestaan dat Je in de fik vliegt - aldus alles, inclusief Jezelf, vernietigend.

Wie was er eigenlijk eerder, Iris of God? (Jij dus).


Jeta


Grolsch






De Meester bewijst (eindelijk!) z'n magische krachten.        :)


From      : "HinkyTinkyBoy" (Kinderachtig hoor@Jalouzie!)
            [  Gerrit Wammes ]
Subject   : Re: symbolen en de ring
Newsgroups: nl.spiritueel
Date      : Thu, 21 Apr 2005 02:52:46 +0200
Message-ID: 4266f8cc$0$79576$dbd49001@news.wanadoo.nl

Ik vertelde iemand (in het verleden) dat ik alles kan beinvloeden met mijn geest, waarbij de geest een doorgeefluik is voor de ziel. Zelfs een bowlingbal! De man geloofde mij niet en ik daagde hem uit om eens een potje te gaan bowlen met mij.

Enfin, ik demonstreerde aan hem hoe ik de bowlingbal kan beinvloeden. Door visualisatie maak ik contact met mijn eigen ziel om vanaf daar via visualisatie heel bewust verbinding te maken met 'de ziel' van de bal. Daarna visualiseer ik hoe ik een 'strike' gooi met diezelfde bal.

De man geloofde mij natuurlijk niet, daarom heb ik het hem getoond. Na de eerste strike zei hij: das geluk, stom toeval. Bij de tweede strike was hij daar niet meer zo zeker van en uiteindelijk bij de 5e strike (achter elkaar, dus 5 worpen) moest hij er wel aan geloven.

Hetzelfde kan ik met dobbelstenen, al is dat wel wat moeilijker om wat voor een reden dan ook.



En, hoe liep de 'grote praktijktest' in een bowlingcentrum, in aanwezigheid van enkele vaste posters van nl.spiritueel, af?

Zo:



From        : "Adama" (KinderachtigHoor@Jalouzie!)
            [ Gerrit Wammes ]
Newsgroups  : nl.spiritueel
Subject     : Re: zoals afgesproken
Date        : Sun, 22 May 2005 23:40:15 +0200
Message-ID  : 4290fc40$0$70539$dbd4b001@news.wanadoo.nl

Nelleke wrote:

> Maar vertel eens Gerrit, hoe zit het nou met die
> 10 strikes van je?
> Heb je die nog gegooid?

Nee, ik kreeg een lesje van 'bovenaf' (gene zijde) om niet meer zo'n grote mond te hebben.



Onze Meester werd laatste, met NUL strikes.    :)

*proest* en... *proost*



Grolsch